Tomáš Gregor

Bakalářská práce

Vizuální identita a propagace značky

Visual Identity and Brand Promotion
Anotace:
V teoretické práci zodpovídám základní otázky týkající se brandu a vizuální identity. Dále se zaobírám motion grafikou a velkou část textu jsem věnoval posudku nedávných rebrandů ve světě. V praktické části pak popisuji svůj tvůrčí proces při návrhu identity pro společnost CS film.
Abstract:
Aim of my bechelors work was to create rebrand of television station. In theoretical part I am answering basic questions about visual identity aswell as describing what is motion graphics about. Big part of thesis is dedicated to television rebrands of recent years. In practical part I am describing my creative process during rebrand of tv company CS film.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Václav Ondroušek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gregor, Tomáš. Vizuální identita a propagace značky. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design