Vizuální identita a propagace značky – Tomáš Gregor
Tomáš Gregor
Bakalářská práce
Vizuální identita a propagace značky
Visual Identity and Brand Promotion
Anotace:
V teoretické práci zodpovídám základní otázky týkající se brandu a vizuální identity. Dále se zaobírám motion grafikou a velkou část textu jsem věnoval posudku nedávných rebrandů ve světě. V praktické části pak popisuji svůj tvůrčí proces při návrhu identity pro společnost CS film.Abstract:
Aim of my bechelors work was to create rebrand of television station. In theoretical part I am answering basic questions about visual identity aswell as describing what is motion graphics about. Big part of thesis is dedicated to television rebrands of recent years. In practical part I am describing my creative process during rebrand of tv company CS film.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gregor, Tomáš. Vizuální identita a propagace značky. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s
Jan David Honys -
VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU
Tung DANG DUC -
Vizuální identita existujícího subjektu / Vesnický hudební klub
Václav KOUBEK -
Dynamická vizuální identita Light Art festivalu Trenčín
Diana Randjaková -
Vizuální identita existujícího subjektu
Vojtěch VOBORNÍK -
Vizuální identita malé firmy
Lucie MARKOVÁ -
Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone
Tomáš VOTRUBA