Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s. – Bc. Lucie Policarová
Bc. Lucie Policarová
Master's thesis
Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s.
Corporate Culture and Internal Communication at Telefónica Czech Republic a.s.
Abstract:
Diplomová práce na praktickém příkladu analýzy interní komunikační strategie při vstupu společnosti Telefónica Czech Republic a.s. na český trh zkoumá, jakým způsobem je možné prostřednictvím interní komunikace transformovat firemní kulturu. Analyzuje vliv požadavků a podnětů zákazníků, ale i zaměstnanců na vnitro firemních procesy. Vyhodnocuje celkové vnímání reputace firmy po fúzi Českého Telecomu …moreAbstract:
The thesis on the analysis of practical example of Telefónica Czech Republic´s internal communications strategy examines how is possible to transform corporate culture. Analyzes the impact of the requirements and suggestions of customers, but also employees in-house processes. Evaluates the overall perception of the company's reputation after the merger of Český Telecom and Eurotel Praha from 2008 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bxuaw/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2012
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: PhDr. Iva Petrová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLICAROVÁ, Lucie. \textit{Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/w3zgxf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Analýza fungování podlinkových nástrojů IMK ve společnosti Telefónica Czech Republic, a. s.
Lukáš Janeček -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Nástroje motivace a stimulace jako základ výrobního procesu v podniku Telefónica Czech Republic, a.s.
Markéta Petrová -
Společenská odpovědnost firmy Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Alexandra Janoušková -
Finanční analýza podniku Telefónica Czech Republic a.s.
Ondřej Dudek -
Řízení lidských zdrojů v nadnárodní společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Milan Hrouda -
Fundamentální a technická analýza akcie Telefonica 02 Czech Republic, a. s.
Tomáš Kálal