Systém řízení znalostí ve vybraném podniku – Mgr. Milan Záruba
Mgr. Milan Záruba
Bakalářská práce
Systém řízení znalostí ve vybraném podniku
System of knowledge management in a specific company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu kvality vzdělávacího systému vybrané společnosti a ověření vlivu tohoto vzdělávacího systému na produk-tivitu prodejního týmu této společnosti. Cílem je ověřit, zda je vzdělávací sys-tém dobře sestaven, zda má vliv na produktivitu obchodních zástupců a ve kterých oblastech systému je vhodné jej inovovat, aby se produktivita prodeje zvýšila.Abstract:
This bachelor thesis is focused on quality analysis of an educational system of a company and verification of its influence on the performance of the com-pany's sales team. This thesis aims to verify if the educational system is well adjusted if it has an influence on the sales responsible productivity and in which parts of the system is a place for innovations that would cause the growth of company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ail8x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Peter Kelemen
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh reformy vzdělávacího systému v ČR jako podnikatelský projekt
Jan Oulehla -
Znalostní management organizace
Magda Šlechtová -
Rozvíjení myšlení a aktivního učení na obchodní akademii
Lucie Kociánová -
Souhrnná produktivita faktorů ve státech EU
Michal Horil -
Produktivita a její měření se zaměřením na jednotlivé velikostní kategorie podniků
Jaroslav ŘÍHA -
Produktivita sovy pálené vzhledem k charakteristikám prostředí
Jana MÍŠKOVÁ -
Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost
Maryna Medvedieva -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně