Komparace marketingu anglické a skotské fotbalové ligy – Mgr. Martin Žoček
Mgr. Martin Žoček
Bakalářská práce
Komparace marketingu anglické a skotské fotbalové ligy
Marketing Comparison of English and Scottish Football League
Anotace:
Práce je zaměřena na představení marketingu v anglické Barclays Premier League a skotské Premier League. V první části jsme si vysvětlili pojmy jako management, marketing, sponzoring a reklama. Druhá část představuje nejdříve historii obou soutěží, jejich základní informace a seznámení s kluby. Poté jsou uvedeny informace o získávání peněžních prostředků na chod obou soutěží, vysílací práva a sponzoring …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on performance marketing in the English Barclays Premier League and Scottish Premier League. The first part explains the concept such as management, marketing, sponsorship and advertising. The second part presents the history of two leagues, their basic information and identification with the clubs. Below there is an information about obtaining financial funds for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pukuy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pruša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Korupce, fotbal a masová média: Případ “Křetínského tašky”
Veronika Hunyadiová -
Výběr a výchova talentů pro vrcholový fotbal
Milan Duhan -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Printed Chocolate Advertising: Discourse Analysis
Anna Mabbettová -
Komparace softballových klubů v České republice se zaměřením na sponzoring
Tereza Vlčková -
Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu
Lenka Čápová -
Sociální sponzoring organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto
Marina Daniela Hanková -
Management a marketing fotbalového klubu - Svratka Brno
Vladimír Bodeček