Mgr. Martin Žoček

Bakalářská práce

Komparace marketingu anglické a skotské fotbalové ligy

Marketing Comparison of English and Scottish Football League
Anotace:
Práce je zaměřena na představení marketingu v anglické Barclays Premier League a skotské Premier League. V první části jsme si vysvětlili pojmy jako management, marketing, sponzoring a reklama. Druhá část představuje nejdříve historii obou soutěží, jejich základní informace a seznámení s kluby. Poté jsou uvedeny informace o získávání peněžních prostředků na chod obou soutěží, vysílací práva a sponzoring …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on performance marketing in the English Barclays Premier League and Scottish Premier League. The first part explains the concept such as management, marketing, sponsorship and advertising. The second part presents the history of two leagues, their basic information and identification with the clubs. Below there is an information about obtaining financial funds for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pruša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu