Bc. Peter Zaoral

Master's thesis

Formulácia marketingovej stratégie pre startup

Marketing strategy formulation for a startup
Abstract:
This thesis describes the design and application of an online marketing strategy for a startup company. It also contains the analysis of modern marketing methodologies, which can be fundamental to the creation process of marketing strategies.
Abstract:
Táto práca popisuje konkrétny návrh a aplikovanie online marketingovej stratégie pre startup. Súčasťou práce je rozbor súčasných marketingových metodológií, ktorými sa možno pri tvorbe stratégie inšpirovať.
 

Kľúčové slová

marketing stratégia startup funnel AIDA
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
  • Vedúci: RNDr. Josef Daňa
  • Oponent: Ing. Nikola Šimková, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.