Formulácia marketingovej stratégie pre startup – Bc. Peter Zaoral
Bc. Peter Zaoral
Diplomová práce
Formulácia marketingovej stratégie pre startup
Marketing strategy formulation for a startup
Abstract:
This thesis describes the design and application of an online marketing strategy for a startup company. It also contains the analysis of modern marketing methodologies, which can be fundamental to the creation process of marketing strategies.Abstract:
Táto práca popisuje konkrétny návrh a aplikovanie online marketingovej stratégie pre startup. Súčasťou práce je rozbor súčasných marketingových metodológií, ktorými sa možno pri tvorbe stratégie inšpirovať.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c7ava/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: RNDr. Josef Daňa
- Oponent: Ing. Nikola Šimková, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.