Bc. Renata Lhotková

Master's thesis

Activating Learners in an English Language Class

Activating learners in an English language class.
Abstract:
This thesis deals with the issue of activating learners in an English language class. It is divided into a theoretical and practical part. The main aim of the theoretical part is to introduce and define essential concepts concerning activating learners. Participants of active learning are introduced, target learners and their problems are defined and opportunities for active learning together with …more
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aktivizací žáků v hodinách anglického jazyka. Celá práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Hlavním cílem teoretické části je představit a definovat klíčové pojmy týkající se aktivizace žáků. Nejprve jsou představeni účastníci aktivního učení, dále pak cíloví žáci a jejich problémy jsou definováni. Teoretická část se dále zabývá příležitostmi pro aktivní učení …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Lhotková, Renata. Activating Learners in an English Language Class. Pardubice, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Master programme / field:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.