Activating Learners in an English Language Class – Bc. Renata Lhotková
Bc. Renata Lhotková
Master's thesis
Activating Learners in an English Language Class
Activating learners in an English language class.
Abstract:
This thesis deals with the issue of activating learners in an English language class. It is divided into a theoretical and practical part. The main aim of the theoretical part is to introduce and define essential concepts concerning activating learners. Participants of active learning are introduced, target learners and their problems are defined and opportunities for active learning together with …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá aktivizací žáků v hodinách anglického jazyka. Celá práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Hlavním cílem teoretické části je představit a definovat klíčové pojmy týkající se aktivizace žáků. Nejprve jsou představeni účastníci aktivního učení, dále pak cíloví žáci a jejich problémy jsou definováni. Teoretická část se dále zabývá příležitostmi pro aktivní učení …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lhotková, Renata. Activating Learners in an English Language Class. Pardubice, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.