Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace – Bc. Alijagićová Alijagićová
Bc. Alijagićová Alijagićová
Diplomová práce
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Minimalism as a lifestyle and its importance in the practice of marketing communication
Anotace:
Tématem diplomové práce je zkoumání minimalismu jako formy životního stylu a analýza jeho významu v praxi marketingové komunikace. Práce se zabývá jednotlivými kulturními aspekty životního stylu obecně známého jako minimalismus. Centrální myšlenkou tohoto filozofického a uměleckého směru je „méně je více,“ což se v praxi odráží v mnoha kontextech současnosti. V první tedy teoretické části této práce …víceAbstract:
The theme of the thesis is the exploration of minimalism as a form of lifestyle and the analysis of its significance in the practice of marketing communication. The thesis examines various cultural aspects of the lifestyle commonly known as minimalism. The central idea of this philosophical and artistic movement is "less is more," which is reflected in practice in many contemporary contexts. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yaa1l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALIJAGI$\backslash$'COVÁ, Alijagi$\backslash$'cová. \textit{Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/w4bl95/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Umění a konzumní společnost
Petra Kuchařová