Petra Kordulová

Master's thesis

Analýza využití emocionálních apelů v reklamě

Analysis of the Use of Emotional Appeals in Advertising
Anotácia:
Cílem diplomové práce s názvem „Analýza emocionálních apelů v reklamě“ je analyzovat vliv, který má strach, humor a erotika v reklamě na cílové skupiny, jestli lidé jejich využívání v reklamě považují jako vhodné a jestli by je tyto motivy ovlivnily k nákupu zboží nebo služeb. První část diplomové práce je zaměřena na popis komunikačního procesu a definici reklamy, jaká existují reklamní média, jak …viac
Abstract:
The goal of the thesis „Analysis of the Use of Emotional Appeals in Advertising“ is to analyze the influence that fear, humour and sex in advertisement have on target groups, if people consider the use of these methods acceptable and if these motives influence people to buy some goods or services. The first part of the thesis is focused on the description of communication process and the definition …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
  • Vedúci: Michaela Petrová
  • Oponent: Zdeňka Kaločová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod