Analýza využití emocionálních apelů v reklamě – Petra Kordulová
Petra Kordulová
Master's thesis
Analýza využití emocionálních apelů v reklamě
Analysis of the Use of Emotional Appeals in Advertising
Anotácia:
Cílem diplomové práce s názvem „Analýza emocionálních apelů v reklamě“ je analyzovat vliv, který má strach, humor a erotika v reklamě na cílové skupiny, jestli lidé jejich využívání v reklamě považují jako vhodné a jestli by je tyto motivy ovlivnily k nákupu zboží nebo služeb. První část diplomové práce je zaměřena na popis komunikačního procesu a definici reklamy, jaká existují reklamní média, jak …viacAbstract:
The goal of the thesis „Analysis of the Use of Emotional Appeals in Advertising“ is to analyze the influence that fear, humour and sex in advertisement have on target groups, if people consider the use of these methods acceptable and if these motives influence people to buy some goods or services. The first part of the thesis is focused on the description of communication process and the definition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91153
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedúci: Michaela Petrová
- Oponent: Zdeňka Kaločová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Emocionální apely v kampaních UNICEF
Dagmar Nosálová -
Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
Jindřich Jiráček -
Vizuální pozornost vůči emocionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
Radka Káčerková