Návrh umístění skryté pracovny v interiéru bytu – Aneta Hofreiterová, DiS.
Aneta Hofreiterová, DiS.
Diplomová práce
Návrh umístění skryté pracovny v interiéru bytu
The design of placing a hidden workplace in the interior of the apartment
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh skryté pracovny v interiéru bytu tak, že na první pohled v interiéru žádná pracovna není. Cílovou skupinou jsou lidé mladí lidé ve věku přibližně 18-36 let, u kterých se nepředpokládá žádné fyzické omezení. Lidé v tomto věku si často pořizují své první bydlení, které bývá zpravidla menší rozlohy. Také je čím dál častější možnost práce z domova, ať už občasná či …víceAbstract:
Aim of this magister thesis is design of hidden workplace in flat interior; hidden so it is not seen at a first glance. Target group is young people aged 18-36 without physical dissabilities. People in this age range are often aquiring their first accomodation, which area is usualy smaller. Nowaydays is common to work from home, be it occasionaly or full-time. For this group was processed design of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Gašparík, PhD.
- Oponent: Jozef Gáborík, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáMagisterský studijní program:
Dřevařské inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Stolový nábytek do neveřejného prostoru optimalizovaný pro CNC výrobu
Lenka Pohanková -
Transformace národního podniku Interier Praha
Markéta Johanusová -
Nábytek národního podniku Interier Praha
Markéta Johanusová -
Nový IN: Interier, Inspirace, Individualita
Markéta Šimková -
Online marketingová strategie společnosti Rimex Interier
Filip Minarský -
Interier lidové hudební hospody
Michal Hruška -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh
Simona Marinčáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
7. 4. 2023
Mach, J.
7. 4. 2023