Autorita učitele očima žáků SOŠ – Daniela Zavadilová
Daniela Zavadilová
Bachelor's thesis
Autorita učitele očima žáků SOŠ
The authority of the teacher through the eyes of secondary vocational school students
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na autoritu učitele očima žáků středních odborných škol. Cílem teoretické části je definovat pojem autorita, její charakteristiku a vy-mezit typologii autority. Dále vysvětlit pojem autorita učitele, formální a nefor-mální autoritu, osobnost učitele a vztah mezi učitelem a žáky, ve které se prolíná moc ve výuce, školní kázeň a poslušnost vůči autoritě. Metoda použitá v …viacAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the authority of the teacher through the eyes of secondary vocational school students. Objective of the theoretical part is to define the concept of authority, its characteristics and the definition of the typology of authority. Further explain the concept of teacher authority, formal and informal authority, teacher a personality and the relationship between teacher …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Martin Pírko
- Oponent: Tomáš Čech, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme / odbor:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English
Kamila NOVOSADOVÁ -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah učitelů ZŠ a SŠ k hudbě a hudební výchově
Ivana Procházková -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ