Bc. Monika Hagenhoferová

Bachelor's thesis

Zelený marketing ve vybraném podniku

Green marketing - case study
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje otázce možnosti využití strategií zeleného marketingu v konkrétním podniku. Teoretická část popisuje koncept zeleného marketingu a nabízí porovnání s marketingem konvenčním, dále představuje zelený marketingový mix a věnuje se segmentaci trhu a problémům, na které zelený marketing v praxi naráží. Cílem praktické části je zvážit zavedení varianty produktu v biokvalitě …more
Abstract:
This bachelor theses deals with the possibility of implementation of green marketing strategies in chosen company. The theoretical part describes the concept of green marketing and offers a comparison with conventional marketing, introduces the green marketing mix and deals with market segmentation and problems which green marketing encounters. The aim of the practical part is to consider the introduction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2015
  • Supervisor: Ing. Bc. Michal Ďuriník
  • Reader: Ing. Ondřej Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta