Bc. Michal Dovole

Diplomová práce

Aplikace experimentální ekonomie v marketingové komunikaci

Application of Experimental Economics in Marketing Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aplikací experimentální ekonomie v oblasti marketingové komunikace internetového obchodu. Cílem práce je prokázat vliv personalizace internetových reklam na jejich celkovou výkonnost. Toho je dosaženo pomocí testování v praxi provedeném ve službě Google AdWords. První část práce se věnuje popisu marketingové komunikace, experimentálních her a několika případových studií …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the application of experimental economics in the field of marketing communication of internet business. The aim of this work is to demonstrate the impact of personalization of Internet ads on their overall performance. This is achieved by working in a Google AdWords service. The first part of the thesis deals with the description of marketing communication, experimental …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Šimanová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dovole, Michal. Aplikace experimentální ekonomie v marketingové komunikaci. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta