Startup malého internetového podnikání od nápadu až po úspěšný prodej – Aleš Havlát
Aleš Havlát
Master's thesis
Startup malého internetového podnikání od nápadu až po úspěšný prodej
Startup of small internet business from idea to successful sales
Abstract:
Diplomová práce se zabývá podnikáním na internetu, konkrétně provozováním e-shopů, které se v dnešní době internetových technologií těší stále větší oblibě nejen mezi podnikateli, ale také mezi běžnými uživateli internetu, tedy potenciálními zákazníky. V první části je poskytnut teoretický podklad pro seznámení čtenáře se specifiky internetového podnikání a jsou vysvětleny základní pojmy a vztahy v …moreAbstract:
This mastert's thesis is engaged in internet business, specifically in e-shops, which are still more popular in these days of internet technologies among businessmen and also ordinary internet users, who are potential customers. The first part provides theoretical basis for familiarizing readers with the specifics of internet business and explains the basic terms and relationships in this branch. Second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46451
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Blanka Habrmanová
- Reader: Jan Mareš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46451
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Zdanění podnikání na Internetu
Soňa Bicanová -
Ekonomická analýza start-up podnikání na českém Internetu, případová studie vybraného segmentu
Veronika Štěpánková -
Využití marketingových nástrojů pro podnikání na internetu
Karel Konečný -
Daňové a účetní aspekty podnikání na internetu - komparace se zahraniční právní úpravou
Libor Kyncl -
Právní úprava prodeje bankovních služeb na internetu
Joanna Ziółkowska -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová