Jakub Zídek

Bakalářská práce

Aplikace Marketingového mixu v organizaci

Application of marketing mix in the organization
Anotace:
Cílem práce je charakterizovat základní pojmy marketingu a marketingové strategie. Záměrem práce je analyzovat současný stav marketingové strategie a její aplikace dle Marketingového mixu "7P" ve vybrané organizaci směrem k dosažení konkurenční výhody v daném odvětví.
Abstract:
The objective of this work is to characterize the basic concepts of marketing and marketing strategy. The aim is to analyze the current state of marketing strategy and its application according to the Marketing mix "7P" in an organization to achieve competitive advantage in the industry.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zídek, Jakub. Aplikace Marketingového mixu v organizaci. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku