Aplikace Marketingového mixu v organizaci – Jakub Zídek
Jakub Zídek
Bakalářská práce
Aplikace Marketingového mixu v organizaci
Application of marketing mix in the organization
Anotace:
Cílem práce je charakterizovat základní pojmy marketingu a marketingové strategie. Záměrem práce je analyzovat současný stav marketingové strategie a její aplikace dle Marketingového mixu "7P" ve vybrané organizaci směrem k dosažení konkurenční výhody v daném odvětví.Abstract:
The objective of this work is to characterize the basic concepts of marketing and marketing strategy. The aim is to analyze the current state of marketing strategy and its application according to the Marketing mix "7P" in an organization to achieve competitive advantage in the industry.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zídek, Jakub. Aplikace Marketingového mixu v organizaci. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti LOM PRAHA s.p.
Soňa Zoulová -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix vybranej reštaurácie
Sofia Bérešová -
Marketingový mix společnosti Love & Story Design
Lucie Krupová -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový mix nového podniku na příkladě kurzů grafického designu
Iana Salnikova -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl