Bc. Vendula Krejčí

Diplomová práce

Marketingové řízení vybraných zábavních atrakcí v České republice

Marketing management of selected leisure attractions in the Czech Republic
Anotace:
Práce seznamuje čtenáře se specifiky marketingu služeb a s prostředím českého zábavního průmyslu. Text se zabývá konkrétními zábavními atrakcemi a jejich marketingovým řízením. Analyzuje využití nástrojů marketingového mixu a vyhodnocuje řízení čtyř konkrétních atrakcí společně s dopadem jejich marketingových aktivit na návštěvnost i zpětnou vazbu od potenciálních zákazníků. Na základě toho jsou doporučeny …více
Abstract:
This thesis describes the specifics of services marketing and introduces the environment of Czech leisure industry. Text provides analysis of four concrete chosen attractions and their marketing management. Reader will find overview of used parts of the marketing mix and also their influence on visitation and feedback from potential customers. Based on this author recommends concrete steps and actions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní