Bc. Tomáš Janda

Bakalářská práce

Podpora prodeje společnosti v B2B sektoru

Sales promotion of company in B2B sector
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je podpora prodeje vybraného podniku v B2B sektoru. V práci se zabývám praktickým využitím nástrojů na podporu prodeje společnosti, která působí jako obchodník na B2B trzích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována charakteristice a problematice podpory prodeje. Jejího postavení mezi nástroji komunikačního mixu, jednotlivým …více
Abstract:
The subject of this thesis is sales promotion of company in the business-to-business market. The paper deals with the practical use of tools to support sales of the company acting as a distributor in the B2B markets. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the characteristics and problems of sales promotion. The position among the tools of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní