Tomáš JIRÁNEK
Bachelor's thesis
Alternativní možnosti propagace
Alternative Public Relation
Abstract:
Tato práce se zabývá možnostmi propagace VŠ na internetu a je rozdělena do tří částí. První část popisuje nejčastější kritéria při výběru vysoké školy a uvádí rozdíly při výběru mezi soukromou a státní školou. Dále jsou uvedeny dřívější možnosti propagace vysokých škol a jejich dnešní podoba. Druhá část je zaměřena na spolupráci vysokých škol se středními. Doplněna je příklady realizovaných …moreAbstract:
This thesis is focused on advertising of universities especially using the Internet. It is divided into three main parts. The first part describes the most common reasons for students in the process of university selection. It also offers some ideas why to choose the private or public type of university. It the paper is also mentioned older and new types of advertising. The second part is focused on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2011
Identifier:
34522
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jaroslav Fiřt, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JIRÁNEK, Tomáš. Alternativní možnosti propagace. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 06. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáUniversity of West Bohemia
Fakulty of Electrical EngineeringBachelor programme / field:
Electrical Engineering and Informatics / Commercial Electrical Engineering
Theses on a related topic
-
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Jitka Zapletalová -
Metody propagace vysokých škol
Lenka Mládková -
Propagace vědy na vysokých školách v ČR
Zora Zelená -
Propagace Vysoké školy polytechnické Jihlava
Anna Benedikovičová -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř