Tomáš JIRÁNEK
Bakalářská práce
Alternativní možnosti propagace
Alternative Public Relation
Anotace:
Tato práce se zabývá možnostmi propagace VŠ na internetu a je rozdělena do tří částí. První část popisuje nejčastější kritéria při výběru vysoké školy a uvádí rozdíly při výběru mezi soukromou a státní školou. Dále jsou uvedeny dřívější možnosti propagace vysokých škol a jejich dnešní podoba. Druhá část je zaměřena na spolupráci vysokých škol se středními. Doplněna je příklady realizovaných …víceAbstract:
This thesis is focused on advertising of universities especially using the Internet. It is divided into three main parts. The first part describes the most common reasons for students in the process of university selection. It also offers some ideas why to choose the private or public type of university. It the paper is also mentioned older and new types of advertising. The second part is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2011
Identifikátor:
34522
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Fiřt, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JIRÁNEK, Tomáš. Alternativní možnosti propagace. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta elektrotechnickáBakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Komerční elektrotechnika
Práce na příbuzné téma
-
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Jitka Zapletalová -
Metody propagace vysokých škol
Lenka Mládková -
Propagace vědy na vysokých školách v ČR
Zora Zelená -
Propagace Vysoké školy polytechnické Jihlava
Anna Benedikovičová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř