Inovace výrobku pro zahraniční trh – Bc. Sofya Basistaya
Bc. Sofya Basistaya
Master's thesis
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Product innovation for the foreign market
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na vstup cestovní kanceláře na ruský trh a jsou v ní využity strategické analýzy a možnosti vstupu. Dále jsou zkoumány možnosti rozvoje domácího trhu, a to o segment zahraničních zákazníků. V diplomové práci je navržena nová odnož zavedené cestovní kanceláře EXIM TOURS, která na zahraniční trh vstoupí. Cílem práce je volba formy podnikání, podnikatelské strategie a strategie …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on the entry of travel agency on the Russian market and are used in that strategic analysis and input options. There are also explored the possibility of development of the domestic market segment for foreign customers. For diploma thesis was chosen a new offshoot of the established travel agency EXIM TOURS, that enters to a foreign market. The goal will be to choose the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/x3swx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Peter Stoličný, ArtD
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt poznávacího zájezdu do Vratislavi pro českou cestovní kancelář
Kristýna Černá -
Gastroturismus a pivovarnictví jako možnost rozšíření nabídky vybrané cestovní kanceláře
Sojková Sojková -
Projekt založení cestovní kanceláře zaměřené na výjezdový cestovní ruch do Skandinávie
Jan Kozár -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře Tipatour zájezdy
Lenka Nerádová -
Podnikatelský plán cestovní kanceláře
Tien Manh Nguyen -
Zhodnocení nabídky vybrané cestovní kanceláře
Čtvrtková Čtvrtková -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek -
Business plan for Travel Agency "HoneyGo"
Adelia Ikhsanova