Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví – Bc. Tomáš Kurka
Bc. Tomáš Kurka
Master's thesis
Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví
Esport as a New Marketing Tool for the Sports Industry
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá oblastí esportu a jeho možným využitím jako nového marketingového nástroje pro sportovní odvětví. Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, komunikace, nových trendů, esportu, metodiky a výzkumu. Praktická část analyzuje českou esportovou scénu ve spojitosti se sportovním odvětvím. V rámci praktické části jsou zkoumána prvotní data z tohoto segmentu …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the field of esports and its possible use as a new marketing tool for the sports industry. The theoretical part comprises a summary of basic terms from the field of marketing, communication, new trends, esports, methodology, and research. The practical part analyzes the Czech esports scene in connection with the sports industry, and researches primary data from this segment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KURKA, Tomáš. \textit{Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/w6130x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kurka, Tomáš. Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.