Projekt stanovení strategie malé distribuční firmy – Miroslav Ptáček
Miroslav Ptáček
Master's thesis
Projekt stanovení strategie malé distribuční firmy
Strategický plán firmy Komcel na českém trhu s bezpečnostními systémy
Strategic Plan Formation of a Small Distribution Company
Abstract:
Zaměření diplomové práce „Stanovení strategie malé distribuční firmy“ vystihuje její podtitul, tedy „analýza problematických oblastí a stanovení strategie podniku Secura“. Podnik Secura se po úspěšných letech dostal do stagnace a nízkého zájmu ze strany zákazníků, přestože nabízí velmi kvalitní produkty.Ve své práci se věnuji hledání a pojmenování konkrétních příčin aktuálních problémů a jejich souhrnnému …moreAbstract:
The goal of dissertation work "Strategic Plan Formation of a Small Distribution Company" is expressed by its subtitle itself - analysis of problematic domains and new strategy determination of Secura enterprise. After having many successful years in the past, Secura has now dropped into stagnancy and low business interest from its customers in spite of supplying high quality products.In my thesis, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM470
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2010
- Supervisor: Marcela Sokolová
- Reader: Hana Mohelská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PTÁČEK, Miroslav. \textit{Projekt stanovení strategie malé distribuční firmy}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2010. Available from: https://theses.cz/id/w656fh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Rozbor image vybrané firmy/značky
Nikola Rubínová -
Rozbor image vybrané firmy
Kateřina Friede -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Kateřina Jandová -
Analýza image vybrané organizace veřejného sektoru
Jitka Holíková -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Analýza image vybrané organizace veřejného sektoru
Petr Kalista -
Generační krize v podniku
Martina Kiedroňová -
Návrh systému strategického řízení podniku v podmínkách krize
Michal Kříž