Bc. Pavel HŘÍDEL

Diplomová práce

Optimalizace CRM systému a firemních procesů

Optimization of CRM system and processes in company
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na optimalizaci externích firemních procesů a jejich automatizaci pomocí podnikového informačního systému. Pro tu se využívají systémy označované CRM (Customer Relationship Management). Pod touto zkratkou se však neskrývá pouze samotný informační systém, jde o ucelený koncept procesních a technických opatření, která se zaměřují na potřeby zákazníka. Proto je …více
Abstract:
The following master thesis is focused on the optimization of external business processes and their automation. The systems and as well the whole area is called CRM (customer relationship management) and its scope is very wide including the information system software on one hand and for example processes and technical patterns on the other hand. Everything is focused on the customer. This is the reason …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Petr Kašpar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HŘÍDEL, Pavel. Optimalizace CRM systému a firemních procesů. Plzeň, 2011. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta elektrotechnická

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná elektrotechnika / Aplikovaná elektrotechnika