Vývoj vážné hry pro mobilní zařízení směřující na zvýšení sebevědomí – Bc. Daniel HORÁK
Bc. Daniel HORÁK
Diplomová práce
Vývoj vážné hry pro mobilní zařízení směřující na zvýšení sebevědomí
A Serious Game for Mobile Device Aiming at Increasing Self-Esteem
Anotace:
Předložená práce se zabývá popisem nízkého sebevědomí, popisem jeho negativního vlivu na člověka a definicí vážných her a jejich využití. Zaměřuje se na srovnání vzorku vybraných existujících vážných her a aplikací zaměřených na podporu duševního zdraví. Práce také uvádí seznam společných prvků zkoumaného vzorku vážných her. Součástí je i návrh jednoduše rozšiřitelné multiplatformní vážné hry pro mobilní …víceAbstract:
The present work describes a low self-esteem, describing its negative effects on humans and the definition of serious games and their use. It focuses on the comparison of a sample of the existing serious games and applications aimed at promoting mental health. The work also provides a list of common elements of the sample of examined serious games. It also includes a proposal to simply extensible multiplatform …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Josef Kohout, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁK, Daniel. Vývoj vážné hry pro mobilní zařízení směřující na zvýšení sebevědomí. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní aplikace pro sledování platnosti nízkého tarifu
Lukáš Budáč -
Návrh a implementace mobilní aplikace s prvky gamifikace pro zvýšení motivace pracovníků skladu
Jan Štípek -
Mobilní aplikace pro knihovníky: návrh osobního informačního ekosystému referenčních knihovníků
Richard Keller -
Mobilní aplikace pro monitorování síťového připojení
Jan KUBALA -
Vývoj vážné hry pro podporu sebevědomí
Štěpán MARTÍNEK -
Nekalé obchodní praktiky: děti a mladiství jako zvláště ohrožená skupina spotřebitelů
Miloslava Doušková -
Ohrožené děti a mladiství
Eliška Dufková -
Děti a mladiství v postavení oběti internetové kriminality
Michaela Čermáková