Mgr. Barbara Žurmanová

Diplomová práce

Werbung und Werbesprache

Adversiment and advertising langue
Anotace:
Diplomová práce pojednává o reklamě, jejím vývoji v kapitalismu a socialismu. Dále vysvětluji cíle a funkce reklamy. Zmiňuji i jednotlivé typy a druhy reklamy, rovněž tak i prostředky reklamy. Jádrem mé diplomové práce je stylistická část, kde ze stylistického pohledu reklamu rozebírám. Zkoumám její jazyk, mikrostyl a makrostyl, stylistické figury, lexikální a syntaktické prostředky, typografii a interpunkci …více
Abstract:
This final thesis deals with advertising, its development in capitalism and socialism. It tries to explain the goals and the functions of advertising. It also mentions particular types and kinds of advertisments, and the means of advertising. The stylistic part is the core of this thesis. First, it analyzes the advertisments from the stylistic point of view, its language, micro and macro style, stylistic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Mgr. Tomáš Káňa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy