Mgr. Barbara Žurmanová
Diplomová práce
Werbung und Werbesprache
Adversiment and advertising langue
Anotace:
Diplomová práce pojednává o reklamě, jejím vývoji v kapitalismu a socialismu. Dále vysvětluji cíle a funkce reklamy. Zmiňuji i jednotlivé typy a druhy reklamy, rovněž tak i prostředky reklamy. Jádrem mé diplomové práce je stylistická část, kde ze stylistického pohledu reklamu rozebírám. Zkoumám její jazyk, mikrostyl a makrostyl, stylistické figury, lexikální a syntaktické prostředky, typografii a interpunkci …víceAbstract:
This final thesis deals with advertising, its development in capitalism and socialism. It tries to explain the goals and the functions of advertising. It also mentions particular types and kinds of advertisments, and the means of advertising. The stylistic part is the core of this thesis. First, it analyzes the advertisments from the stylistic point of view, its language, micro and macro style, stylistic …víceKlíčová slova
Reklama historie reklamy druhy reklamy tištěná reklama internetová reklama. Mikrostylistika makrostystilistika reklama typografie a interpunkce. Advertising history of advertising kinds of advertiments internet advertisments microstylistics macrostylistics advertising and stylistic figures advertising .
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k3ina/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Mgr. Tomáš Káňa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální prostředky persvaze na českých a německých billboardech
Marie SOCHOROVÁ -
Ladislav Sutnar a jeho reklamní tvorba
Kristina Zhitnova -
Autorské písmo v kontextu emotivní typografie
Maxim Čáp -
Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech
Pavel Bolcek -
Historie české reklamy
Tomáš KUBEC -
Umění a reklama - zaměření na tištěnou reklamu - vzájemné vztahy a vlivy, historický vývoj jevů
Anna Talašová -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová