Tvorba Federica Díaze v letech 2009-2017 z hlediska tematických okruhů – Bc. Pavla Zámečníková
Bc. Pavla Zámečníková
Master's thesis
Tvorba Federica Díaze v letech 2009-2017 z hlediska tematických okruhů
Work of Federico Díaz in 2009-2017 from the perspective of thematic areas
Abstract:
Federico Díaz je multimediální umělec. Na české umělecké scéně se začíná pohybovat od 90. let 20. století. Ve své tvorbě pracuje s novými médii a roboty. Práce je zaměřena na období 2009-2017. Díla z tohoto období jsou uspořádány do jednotlivých tematických celků a jsou uvedena do širších souvislostí Díazovy tvorby.Abstract:
Federico Díaz is a multimedia artist. On the czech art scene he is since 90's. In his work he works with new media and robots. The work is focused on the period 2009-2017. The works of this period are organized into individual thematic units and are introduced in the broader context of Díaz's work.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/db1cn/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁMEČNÍKOVÁ, Pavla. \textit{Tvorba Federica Díaze v letech 2009-2017 z hlediska tematických okruhů} Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2017. Available from: https://theses.cz/id/w6qrvu/. [cit. 2024-04-19].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Use of Digital Media in Foreign Language Acquisition
Szaszková Szaszková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Nurturing Creativity: Teaching Using Digital Media
Ján Gajdoš -
Federico Díaz / super-mediální umělec
Zuzana Gellnerová -
Federico Díaz a skupina E AREA (Federcio Díaz and E AREA)
Martina Šviková -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová