Podpora prodeje odborných časopisů – Ing. Klára Švamberková
Ing. Klára Švamberková
Bakalářská práce
Podpora prodeje odborných časopisů
Sales Promotion of Technical Magazines
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje odborného časopisu HAIR&Beauty . Rozebírají se zde jednotlivé možnosti podpory prodeje. Teoretická část se zabývá jednotlivými částmi marketingu, marketingové komunikace a podrobněji podpoře prodeje včetně internetu jako současného trendu. Praktická část se věnuje časopisu HAIR&Beauty, jeho dosavadní podpoře prodeje. Dále se zde porovnává s podporou …víceAbstract:
This bachelor thesis describes selling of professional HAIR&Beauty magazine. It analyzes options of support sales. The teoretical parts deals with individual parts of marketing, marketing communication and supportance of sales including present trends in internet sales. The practical part is about Hair&Beauty magazine and its supportance in sales. Next part includes comparison with other magazines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tpb4x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Financial and strategic analysis of ALROSA Group
Fidan Aliyeva