David Hrbek

Disertační práce

Porovnání odlišností interkulturálního marketingu na vybraných průmyslových trzích EU a východní Evropy

The comparison of intercultural marketing differences in the selected markets of the EU and the Eastern Europe with a focus on industrial organisations behaviour
Anotace:
Interkulturální marketing je trvalý proces přizpůsobování marketingových programů cílovým národním či regionálním trhům. Interkulturálními rozdíly hrají významnou roli při uplatňování nástrojů marketingové strategie, tedy při provádění marketingového výzkumu, segmentace trhu a výběru vhodných cílových skupin, vytváření positioningu značky a implementaci marketingového mixu -- produkt, cena, distribuce …více
Abstract:
Intercultural marketing is a constant process of marketing programs adaptation to the national or international target markets. Intercultural differences play an important role in the process of implementing marketing strategies, hence while doing marketing research, market segmentation and selection of suitable target groups, developing brand positioning and implementing marketing mix -- product, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2005

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Jana Přikrylová, Jaroslav Kita, Lubomír Stránský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28009

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doktorský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní ekonomické vztahy