Bc. Kanan Baghirov

Bachelor's thesis

Advertisement-new phenomenon of communication

Advertisement-new phenomenon of communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá především problematikou moderní reklamy v rámci komerčních komunikací společnosti. Problém zahrnuje diskusi o tom, co je reklama, její funkce v marketingovém mixu a marketingové aktivity společnosti, její vývoj v posledních desetiletích, zejména v kontextu celosvětového šíření internetu a reklamy a designu. Cílem závěrečné práce je následující: najít a vyhodnotit hlavní dopady …more
Abstract:
The bachelor thesis deals primarily with the problem of modern advertising in the context of commercial communications of a company. The problem includes discussion of what advertising is, its function in the marketing mix and marketing activities of a company, its development within the last decades, particularly from the worldwide spread of the Internet and advertisement design. The objective of …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Jiří Šnajdar
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní