Mgr. Trevor Žáček

Bakalářská práce

Online Marketing Strategy of an SME

Strategie online marketingu malého podniku
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategii online marketingu malého podniku, konkrétně společnosti T-Shock. Pozornost je věnována současné strategii online marketingu této společnosti, jejím slabinám, zjištění prostoru pro vylepšení a návrhům toho, jak současnou strategii vylepšit.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the online marketing strategy of an SME, namely the company T-shock. Attention has been paid to the current online marketing strategy of the company, its weak points, identification of space for improvement, and suggestions of how to improve the performance of the current strategy.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Dlabolová
  • Oponent: Mikhail Serebriannikov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management