TAITLOVÁ, Veronika. \textit{Public relations jako nástroj marketingové komunikace v módním průmyslu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/w7gebn/.
TAITLOVÁ, Veronika. <i>Public relations jako nástroj marketingové komunikace v módním průmyslu</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/w7gebn/.
TAITLOVÁ, Veronika. Public relations jako nástroj marketingové komunikace v módním průmyslu. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/w7gebn/.
@misc{Taitlova2016thesis,
AUTHOR = "Taitlová, Veronika",
TITLE = "Public relations jako nástroj marketingové komunikace v módním průmyslu [online]",
YEAR = "2016 [cit. 2024-10-21]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Jindřich Kolek",
URL = "https://theses.cz/id/w7gebn/",
}
@misc{Taitlova2016thesis,
AUTHOR = {Taitlová, Veronika},
TITLE = {Public relations jako nástroj marketingové komunikace v módním průmyslu},
YEAR = {2016},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Jindřich Kolek},
URL = {https://theses.cz/id/w7gebn/},
URL_DATE = {2024-10-21},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Taitlová
| jméno = Veronika
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Public relations jako nástroj marketingové komunikace v módním průmyslu
| url = https://theses.cz/id/w7gebn/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí = Jindřich Kolek
| rok = 2016
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-21
| poznámka =
| jazyk =
}}