Radka Kopřivová

Bachelor's thesis

Interpersonální vztahy rodiny v prostředí vesnickém a městském

Interpersonal Family Relationships in the Rural and Urban Environments
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice interpersonálních vztahů rodiny v prostředí městském a vesnickém. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole definuje prostředí obecně, dále v podkapitolách představuje prostředí venkova a prostředí města. Další kapitola se věnuje rodině, zabývá se typologií rodiny, selektuje současné změny rodiny, dále se zabývá socializací a společenskou …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with issues of interpersonal relationships in the family environment, urban and rural. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter defines the environment in general and in sections represents the rural and the urban environment. Another chapter deals with a family, the family typology, selects the current changes, it also deals with socialization …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Accessible from:: 28. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kopřivová, Radka. Interpersonální vztahy rodiny v prostředí vesnickém a městském. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.