Tato webová stránka vznikla při tvorbě bakalářské práce "Porovnání 3D knihoven v jazyce JavaScript pro práci s 3D grafikou". Obsahuje praktické příklady, které ukazují použití různých nástrojů knihoven, jako jsou geometrie, materiály, světla a import objektů. Dále jsou zde jednoduché aplikace implementované v každé knihovně, které slouží k porovnání knihoven na základě snímkové frekvence (FPS - počet snímků za sekundu). Prvním příkladem v práci je vykreslení bodu ve WebGL.
Základní geometrie ve Three.js - koule, krychle, válec, torus.
Textura namapovaná na stěny krychle ve Three.js.
Světla ve Three.js - oranžové bodové a modré rovnoběžné.
Import objektu .obj s .mtl texturami ve Three.js.
Základní geometrie ve SceneJS - koule, krychle, válec, torus.
Textura namapovaná na stěny krychle ve SceneJS.
Světla ve SceneJS - oranžové bodové a modré rovnoběžné.
Import objektu .obj s .mtl texturami ve SceneJS.
Základní geometrie v Babylon.js - koule, krychle, válec, torus.
Textura namapovaná na stěny krychle v Babylon.js.
Světla v Babylon.js - oranžové bodové a modré rovnoběžné.
Import objektu .obj s .mtl texturami v Babylon.js.
Měření FPS ve Three.js
Měření FPS ve SceneJS
Měření FPS v Babylon.js