Úvod

Tato webová stránka vznikla při tvorbě bakalářské práce "Porovnání 3D knihoven v jazyce JavaScript pro práci s 3D grafikou". Obsahuje praktické příklady, které ukazují použití různých nástrojů knihoven, jako jsou geometrie, materiály, světla a import objektů. Dále jsou zde jednoduché aplikace implementované v každé knihovně, které slouží k porovnání knihoven na základě snímkové frekvence (FPS - počet snímků za sekundu). Prvním příkladem v práci je vykreslení bodu ve WebGL.


Nástroje knihoven

Three.js: geometrie

Základní geometrie ve Three.js - koule, krychle, válec, torus.

Three.js: materiály

Textura namapovaná na stěny krychle ve Three.js.

Three.js: světla

Světla ve Three.js - oranžové bodové a modré rovnoběžné.

Three.js: objekt

Import objektu .obj s .mtl texturami ve Three.js.

SceneJS: geometrie

Základní geometrie ve SceneJS - koule, krychle, válec, torus.

SceneJS: materiály

Textura namapovaná na stěny krychle ve SceneJS.

SceneJS: světla

Světla ve SceneJS - oranžové bodové a modré rovnoběžné.

SceneJS: objekt

Import objektu .obj s .mtl texturami ve SceneJS.

Babylon.js: geometrie

Základní geometrie v Babylon.js - koule, krychle, válec, torus.

Babylon.js: materiály

Textura namapovaná na stěny krychle v Babylon.js.

Babylon.js: světla

Světla v Babylon.js - oranžové bodové a modré rovnoběžné.

Babylon.js: objekt

Import objektu .obj s .mtl texturami v Babylon.js.

Aplikace pro měření FPS

Three.js: FPS

Měření FPS ve Three.js

SceneJS: FPS

Měření FPS ve SceneJS

Babylon.js: FPS

Měření FPS v Babylon.js