Osobnosti značek českých politických stran – Bc. Petr CHLUBNA
Bc. Petr CHLUBNA
Master's thesis
Osobnosti značek českých politických stran
Brand personality of Czech political parties
Anotácia:
Diplomová práce se na případu pěti českých politických stran zabývá jednak možností využití konceptu osobnosti značky politické strany jakožto prediktoru volebního chování a jednak nástroji, kterými lze osobnost značky politické strany měřit. Osobnosti značek českých politických stran, tak jak je vnímají voliči, lze s využitím škály navržené Olegem Gorbaniukem et al. (2015) popsat pomocí tří dimenzí …viacAbstract:
The master thesis deals with questions of whether it is possible to use the concept of political party brand personality as a predictor of voting behaviour and which tools can be used to measure political party brand personality. These questions are addressed using a case study of five Czech political parties. To measure brand personalities of Czech political parties, the thesis uses the scale proposed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHLUBNA, Petr. Osobnosti značek českých politických stran. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Politics / Political Science
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva