Osobnosti značek českých politických stran – Bc. Petr CHLUBNA
Bc. Petr CHLUBNA
Diplomová práce
Osobnosti značek českých politických stran
Brand personality of Czech political parties
Anotace:
Diplomová práce se na případu pěti českých politických stran zabývá jednak možností využití konceptu osobnosti značky politické strany jakožto prediktoru volebního chování a jednak nástroji, kterými lze osobnost značky politické strany měřit. Osobnosti značek českých politických stran, tak jak je vnímají voliči, lze s využitím škály navržené Olegem Gorbaniukem et al. (2015) popsat pomocí tří dimenzí …víceAbstract:
The master thesis deals with questions of whether it is possible to use the concept of political party brand personality as a predictor of voting behaviour and which tools can be used to measure political party brand personality. These questions are addressed using a case study of five Czech political parties. To measure brand personalities of Czech political parties, the thesis uses the scale proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHLUBNA, Petr. Osobnosti značek českých politických stran. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva