Klára Recmanová
Bachelor's thesis
Využití influencer marketingu v ČR
Influencer marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současné podoby spolupráce mezi influencery a českými firmami. Tohoto cíle bude dosaženo rozhovory s influencery a navržením optimalizovaného modelu spolupráce. Budou představeny základní principy fungování influencer marketingu, současný stav influencer marketingu v ČR, a poté bude na základě dat, získaných z rozhovorů se zástupci firem a samotnými influencery …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the evaluation of the current form of cooperation between influencers and Czech businesses. To fulfill the aim of the bachelor’s thesis, the basic principles of influencer marketing will be presented, as well as current state of influencer marketing in the Czech Republic. Based on data gathered from interviews with business representatives and influencers themselves …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/bcjoa/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Veronika Braciníková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev