Klára Recmanová

Bachelor's thesis

Využití influencer marketingu v ČR

Influencer marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současné podoby spolupráce mezi influencery a českými firmami. Tohoto cíle bude dosaženo rozhovory s influencery a navržením optimalizovaného modelu spolupráce. Budou představeny základní principy fungování influencer marketingu, současný stav influencer marketingu v ČR, a poté bude na základě dat, získaných z rozhovorů se zástupci firem a samotnými influencery …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the evaluation of the current form of cooperation between influencers and Czech businesses. To fulfill the aim of the bachelor’s thesis, the basic principles of influencer marketing will be presented, as well as current state of influencer marketing in the Czech Republic. Based on data gathered from interviews with business representatives and influencers themselves …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Veronika Braciníková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management