Interpretace současné české prózy v literární výchově – Mgr. Pavel HORKÝ
Mgr. Pavel HORKÝ
Doctoral thesis
Interpretace současné české prózy v literární výchově
Interpretation of contemporary Czech prose in literary education
Anotácia:
Disertační práce Interpretace současné české prózy v literární výchově je rozdělena do čtyř částí. V prvním oddílu Literárněvědná interpretace a potenciální didaktické konotace vymezujeme termín interpretace v perspektivě různých metodologických přístupů, věnujeme se hermeneutickým kořenům interpretace, problematice utváření významu, kontextu, autora a čtenáře. V druhém oddílu Literární výchova a didaktická …viacAbstract:
The submitted doctoral thesis The Interpretation of Contemporary Czech prose in Literary Education is divided into four parts. In the first section Literary Theoretical Interpretation and Potential Educational Connotations the concept of interpretation in the perspective of different methodological approaches is defined. Attention is also paid to the hermeneutic roots of interpretation, the issue of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Dobrava Moldanová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORKÝ, Pavel. Interpretace současné české prózy v literární výchově. Ústí nad Labem, 2015. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Specialization in Education / Czech Studies Theory of Education
Práce na příbuzné téma
-
Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula pro 1. stupeň základní školy
Edita MACHÁČKOVÁ -
Integrovaná výuka a mezipředmětové vztahy v přírodovědných předmětech pohledem učitelů z praxe
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
České dějiny v krásné literatuře (mezipředmětové vztahy ve výuce českého jazyka a literatury a dějepisu s didaktickou aplikací)
Markéta HALADOVÁ -
Mezipředmětové vztahy chemie a fyziky v současných středoškolských učebnicích pro gymnázia
Alena DRÁBKOVÁ -
Paměť a literární věda. Vybrané memoáry českých literárních vědců
Nikol Davidová -
Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové
Kateřina ELIÁŠOVÁ -
Nejnovější česká ženská próza
Aneta GAVLASOVÁ -
Nástin poetiky Hany Andronikové
Aneta GAVLASOVÁ