Monika KUČEROVÁ
Bachelor's thesis
Znaky kresebného projevu u dětí s autismem
Characters of drawing expression of children with autism
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou autismu se zaměřením na dětskou kresbu. Je členěna na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část uvádí čtenáře do problematiky autismu a následovně do problematiky dětské kresby. Nejprve se zabývá vymezením pojmu autismus a vývojem autismu z historického hlediska, dále etiologií a symptomy, zejména tzv. autistickou triádou. Jsou zde rozebrány také …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issues of autism and it is especially focused on the drawing of autistic children. The thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical part discusses generally autism and also the topic of children´s drawing. First, it deals with the definition of autism and its development in historical terms. Then it discusses etiology and symptoms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Jana Miňhová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČEROVÁ, Monika. Znaky kresebného projevu u dětí s autismem. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Psychology in Education
Theses on a related topic
-
Kresba u osob s poruchou autistického spektra v období školního věku a dospělosti
Klára NOVÁKOVÁ -
Kresba u osob s poruchou autistického spektra v období školního věku a dospělosti
Aneta MÜNSTEROVÁ -
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Evaluace motorických kompetencí testem MABC2 u dětí s PAS
Tereza Možná -
Možnosti dalšího umístění dítěte s PAS po odchodu z dětského domova v kontextu problematiky umisťování dětí s PAS do náhradní rodinné péče
Adéla NĚMEČKOVÁ -
Rozvoj komunikace u dětí předškolního věku s PAS
Kateřina Dolejšová -
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Michaela Hromková -
Specifika volnočasových aktivit u dětí s PAS
Leona Sabolová