Znaky kresebného projevu u dětí s autismem – Monika KUČEROVÁ
Monika KUČEROVÁ
Bachelor's thesis
Znaky kresebného projevu u dětí s autismem
Characters of drawing expression of children with autism
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou autismu se zaměřením na dětskou kresbu. Je členěna na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část uvádí čtenáře do problematiky autismu a následovně do problematiky dětské kresby. Nejprve se zabývá vymezením pojmu autismus a vývojem autismu z historického hlediska, dále etiologií a symptomy, zejména tzv. autistickou triádou. Jsou zde rozebrány také …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issues of autism and it is especially focused on the drawing of autistic children. The thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical part discusses generally autism and also the topic of children´s drawing. First, it deals with the definition of autism and its development in historical terms. Then it discusses etiology and symptoms …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PhDr. Jana Miňhová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Monika. Znaky kresebného projevu u dětí s autismem. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Psychology in Education
Práce na příbuzné téma
-
Kresba u osob s poruchou autistického spektra v období školního věku a dospělosti
Klára NOVÁKOVÁ -
Kresba u osob s poruchou autistického spektra v období školního věku a dospělosti
Aneta MÜNSTEROVÁ -
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Evaluace motorických kompetencí testem MABC2 u dětí s PAS
Tereza Možná -
Možnosti dalšího umístění dítěte s PAS po odchodu z dětského domova v kontextu problematiky umisťování dětí s PAS do náhradní rodinné péče
Adéla NĚMEČKOVÁ -
Specifika volnočasových aktivit u dětí s PAS
Leona Sabolová -
Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole
Monika Bartáková -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková