Strategie spolupráce rodiny a školy – Iveta POVALAČOVÁ
Iveta POVALAČOVÁ
Diplomová práce
Strategie spolupráce rodiny a školy
Strategy for cooperation between school and family
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na strategii spolupráce rodiny a školy. Cílem diplomové práce bylo obeznámení s problematikou týkající se spolupráce rodiny a školy a identifikování předpokladů a bariér pro spolupráci školy s rodinou v kontextu konkrétní základní školy. Teoretická část práce se věnuje klíčových teoretickým východiskům dané problematiky, jako jsou např. význam, vývoj, formy a problémy spolupráce …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the strategy for cooperation between school and family. The goal of this diploma thesis is getting familiar with the issues of cooperation between families and schools as well as identifying the requirements and barriers in the context of a specific primary school. The theoretical part is related to the main points of the practical part, for example relevancies, processes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POVALAČOVÁ, Iveta. Strategie spolupráce rodiny a školy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vývojové odchylky artikulace na pracovišti klinické logopedie - strategie spolupráce rodiny a terapeuta
Lucie Půlpánová -
Svazkové školy a meziobecní spolupráce - zkušenosti a nové výzvy
Adéla Stašová -
Dítě a rozvod (rozchod) rodičů a jeho dopad v dětské literatuře pro mladší a střední školní věk
Gabriela SEHNALÍKOVÁ -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce a partnerství rodiny a školy na 1. stupni ZŠ
Pavlína CIELECKÁ -
Komunikace a spolupráce školy a rodiny na venkovské škole
Tereza Sklenářová -
Funkčnost spolupráce rodiny a školy při řešení výchovných a prospěchových problémů žáka
Šárka Tučková
Název
Vložil
Vloženo
Práva