Hana Šonová
Master's thesis
Podnikání na zámku Lobeč
Entrepreneurship on the castle Lobeč
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je analýza konkurenčního prostředí a segmentace trhu společnosti Dvůr Lobeč, která poskytuje služby v oblasti ubytování, turistiky a pořádání společenských akcí a navržení vhodných opatření pro udržení stávajících a získání nových zákazníků. Práce má pět dílčích celků. První z nich popisuje teoretická východiska marketingu služeb. Ve druhé části je představena společnost …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse the competitive environment and market segmentation of the company DvůrLobeč which offers services in the field of accommodation, tourism and organising social events and this thesis proposes the appropriate measures for retaining existing customers and gaining new ones. Work is divided into 5 separate parts. The first describes the theoretical basis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2013
Zverejniť od: 14. 1. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Iveta Honzáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šonová, Hana. Podnikání na zámku Lobeč. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.1.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 1. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace
Andrey Galstyan -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová
Názov
Vložil
Vložené
Práva