Faktory kvality služeb ve vinařské destinaci z pohledu poptávky – Kristýna Pastorková
Kristýna Pastorková
Bachelor's thesis
Faktory kvality služeb ve vinařské destinaci z pohledu poptávky
The service quality factors in wine destination from the perspective of demand
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu služeb ve vinařské destinaci z pohledu poptávky. Cílem práce je pomocí vyhodnocení dotazníkového šetření identifikovat významné faktory působící na návštěvníky při vnímání kvality služeb a zjištění míry jejich významnosti ve vinařské destinaci. Dílčím cílem je zjistit, jaká je spokojenost a loajalita návštěvníků ve vymezené vinařské destinaci. V literární rešerši …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the quality of services of the wine destination from the perspective of demand. The aim of the thesis is to find out through the evaluation of the questionnaire survey important factors influencing the visitors in perceiving the quality of services and determining the degree of their importance in wine destination. The partial objective is to find out how satisfied …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PASTORKOVÁ, Kristýna. \textit{Faktory kvality služeb ve vinařské destinaci z~pohledu poptávky}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/w7wjeo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Factors Influencing Customers’ Bank Selection Decision
Teymur Akhundov -
Faktory ovlivňující hodnocení kvality služeb v kavárnách
Jana Masařová -
Faktory kvality služeb ve vybraných lázeňských destinacích z pohledu nabídky
Radka Fišerová -
Faktory kvality služeb ovlivňující nákupní chování návštěvníka lázeňských destinací
Martina Kucinová -
Struktura sociálních služeb a systém kvality v souvislosti s demografickými faktory na Jablunkovsku
Darina Gorzolková -
Faktory kvality služeb v horských turistických destinacích z pohledu poptávky
Lucie Šindlerová -
Faktory kvality služeb ve vybraných horských destinacích z pohledu nabídky
Lucie Šindlerová -
Faktory kvality služeb v lázeňských destinacích z pohledu poptávky
Radka Fišerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights