Artefiletické pojetí výtvarné výchovy jako prostředku začlenění dítěte do kolektivu MŠ. – Alexandra ŽÁKOVÁ
Alexandra ŽÁKOVÁ
Bakalářská práce
Artefiletické pojetí výtvarné výchovy jako prostředku začlenění dítěte do kolektivu MŠ.
Artefiletic concept in art education to better integrate children into kindergarten classes.
Anotace:
Jádrem bakalářské práce je myšlenka, zda je možné pozitivně ovlivnit adaptaci dítěte v mateřské škole na základě včlenění výtvarného zážitku a reflektivního dialogu do jeho života. Práce vychází z principů artefiletiky a zaměřuje se na adaptační období dítěte. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku dítěte předškolního věku, jeho vývoj a jednotlivé fáze výtvarného projevu. Dále popisuje základní …víceAbstract:
The core of the bachelor thesis is the idea of whether it is possible to positively influence a child's adaptation in kindergarten by incorporating art experience and reflective dialogue into his/her life. The thesis is based on the principles of artephiletics and focuses on the child's adaptation period. The theoretical part focuses on the characteristics of the preschool child, his development and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Coganová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽÁKOVÁ, Alexandra. \textit{Artefiletické pojetí výtvarné výchovy jako prostředku začlenění dítěte do kolektivu MŠ.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/w7ztcm/.
Jak správně citovat práci
ŽÁKOVÁ, Alexandra. Artefiletické pojetí výtvarné výchovy jako prostředku začlenění dítěte do kolektivu MŠ.. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Reflektivní dialog jako součást výtvarné činnosti realizované v mateřské škole
Veronika Sádecká -
Já uvnitř přírody, příroda uvnitř mě. Reflektivní pojetí výtvarné výchovy se zaměřením na projektovou metodu na 2. stupni základní školy.
Veronika Žabová -
Poetika konceptu a koncept poetiky na hranici jazyka, literatury a výtvarného umění
Františka Orságová -
Koncept rituální čistoty a koncept kegare v době osvícenství v západní literatuře.
Barbora Šindelářová -
Koncept mimesis - překonaný konstrukt nebo funkční interpretační koncept: analýza na příkladu díla E. A. Poea
Nicole FIŠEROVÁ -
Koncept Smart City ve městech Moravskoslezského kraje
Miroslav Polák -
Koncept celkové odměny – nástroj motivace a stabilizace zaměstnanců
Jan Konopásek -
Oficiální moc a koncept „uncivil“ ve městě Krnově v 70. a 80. letech 20. století
Apolena Pavlíčková