Nation branding České republiky - (ne)úspěšné budování její značky – Zdenka Matoušková
Zdenka Matoušková
Bakalářská práce
Nation branding České republiky - (ne)úspěšné budování její značky
Nation branding of Czech Republic - (un)successful development of its brand
Anotace:
Nation branding je poměrně nová disciplína. Navzdory nedávnému nárůstu zájmu o tuto oblast mezi akademiky a odborníky a stále zvyšujícímu se počtu publikací na toto téma je nation branding stále v počátečním stádiu výzkumu. Cílem práce je tuto disciplínu prozkoumat, představit a zhodnotit, především v českém kontextu. Zaměřuje se na aktéry působící v této oblasti, nástroje, které používají a zhodnocení …víceAbstract:
Nation branding is a relatively new discipline. Despite the recent increase of interest in this area between academics and professionals and constantly increasing number of publications on the topic of nation branding it is still in an early stage of research. The aim is to explore the discipline, introduce it and evaluate; especially in the czech context. It focuses on the actors in this field, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Radka Druláková
- Oponent: Jana Peterková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie