Bc. Tereza Kotlánová

Diplomová práce

Intertextualität in der Schulpraxis am Beispiel von Grimms "Hänsel und Gretel" und Walter Moers "Ensel und Krete: Ein Märchen aus Zamonien"

Intertextuality in school practice using the example of Grimm's "Hänsel and Gretel" and Walter Moer's "Ensel und Krete: Ein Märchen aus Zamonien"
Abstract:
The thesis deals with the theory of intertextuality and its use in the teaching of German as a second foreign language in Czech schools with using the “Stationenlernen” method.
Abstract:
Práce se zabývá teorií intertextuality a její využití v rámci výuky německého jazyka jako druhého cizího jazyka na českých školách za použití metody „Stationenlernen“.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Martina Trombiková, Ph.D.
  • Oponent: BA Johannes Benjamin Köck, MA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.