Intertextualität in der Schulpraxis am Beispiel von Grimms "Hänsel und Gretel" und Walter Moers "Ensel und Krete: Ein Märchen aus Zamonien" – Bc. Tereza Kotlánová
Bc. Tereza Kotlánová
Diplomová práce
Intertextualität in der Schulpraxis am Beispiel von Grimms "Hänsel und Gretel" und Walter Moers "Ensel und Krete: Ein Märchen aus Zamonien"
Intertextuality in school practice using the example of Grimm's "Hänsel and Gretel" and Walter Moer's "Ensel und Krete: Ein Märchen aus Zamonien"
Abstract:
The thesis deals with the theory of intertextuality and its use in the teaching of German as a second foreign language in Czech schools with using the “Stationenlernen” method.Abstract:
Práce se zabývá teorií intertextuality a její využití v rámci výuky německého jazyka jako druhého cizího jazyka na českých školách za použití metody „Stationenlernen“.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a86rh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
- Vedoucí: Mgr. Martina Trombiková, Ph.D.
- Oponent: BA Johannes Benjamin Köck, MA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTLÁNOVÁ, Tereza. \textit{Intertextualität in der Schulpraxis am Beispiel von Grimms ''Hänsel und Gretel'' und Walter Moers ''Ensel und Krete: Ein Märchen aus Zamonien''}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/w87l3l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.