Využití senzorů u Raspberry Pi ve školní výuce a mimoškolních aktivitách – Lukáš Kapitán
Lukáš Kapitán
Master's thesis
Využití senzorů u Raspberry Pi ve školní výuce a mimoškolních aktivitách
Using sensors on Raspberry Pi in school teaching and extracurricular activities
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá postupným vývojem, hardwarovými parametry, vývojovými směry hardwarové a softwarové podpory se zaměřením na Raspberry Pi, architekturou senzorů a ukázkou možnosti využití ve školství. Praktická část diplomové práce se skládá z pracovních listů, které obsahují využití senzorů ve výuce se zaměřením na informatiku.Abstract:
This diploma thesis deals with the gradual development, hardware parameters, development directions of hardware and software support with a focus on the Raspberry Pi, sensor architecture and a demonstration of the possibilities of use in education. The practical part of the diploma thesis consists of worksheets that contain the use of sensors in teaching with a focus on informatics.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7316
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2022
- Vedúci: RNDr. Bc. Radek Němec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Jelínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro střední školy / Informatika, Základy techniky
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování a vizualizace fyziologických signálů ze senzorů pro Raspberry PI
Miroslav DOUDA -
Měření hmotnosti pomocí senzorů připojených k Raspberry Pi
Lukáš Štěpán -
Security system using Raspberry Pi
Vishwa Jitubhai Vachhani -
Smart Home using Pi
Meet Bagadia -
Graphical Debugger of GPIO Pins
Miloslav Žežulka
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 9. 2022
Kohout, J.
28. 9. 2022